Måndag 20/9-10

KFUM!
En saknad som aldrig kommer att försvinna de är den saknaden för dig
Milla, jag fattar inte vad som har hänt med oss, men alla säger att man glider isär
kanske vi oxå håller på att göra det...

aja , kände för att skriva här på bloggen, har inte varit inne så mkt har mest bara varit ute och tränat
ska berätta lite vad som har hänt på denna tiden...

skadade min älskade rygg på en gymnastik uppvisning den 24 april...
så det är bara ett stort problem med den.
sen har man blivit så pass skadad i benet att man inte kan sitta ner på knä
men så går det när man har halva stan efter sig.
Är mest i Osby på fredagarna, men Frida och jag har våra fina cp ryck :D
älskar dig gumman! det är så lätt snacka med dig.

sen har man oxå faktiskt gått ner 3 kg :)
känner mig stolt, men iaf så har jag mest tränat om dagarna :)

vi ska komma på ett namn till vår förerning men kan inte komma på ngt
ville heta LIVIUS GF, men det gillar inte alla.

det var väl mest vad som har hänt i mitt lilla liv just nu,
kanske lite mer men orkar itne berätta allt här....

nu ska man köra lite styrka sen ska man sms:a sen sova!

KISSES! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0