onsdag 17/3-10

det är bara tre veckor kvar tills jag blir myndig :)
tänkte berätta hur mig helg + vecka har sett ut (:

- lördag: hmm, jag minns inte så mycket, minns att jag åkte till tollarp med emma:)
träffade en massa (:
rolig kväll, +++ pappa och mamma är galna :D

söndag: träna, och sen hem till dem bästakusinerna :)
som åker till italien på torsdag, men ändå.
sjukt skoj, alltid lika knaiga carro :D
drog hem vid nio tiden,

måndag: skolan, hmm, nee, ingen skola.
så drog till tollan och träffade dem vanliga,
hörde när victor och erik repade. LIKA BÄST varje gång :)
dem kommer bli nya dead by april :D
sen kom emma åkte hem med, emma och jonna.,

tisdag: ingen skola, stack till tollan :)
hände lite saker, förlåt.
drog hem vid halv nio tiden, skööönt

onsdag: idag , ingen skola hade vollyboll tunering :D
thihihi, ska snart träna med, men ha dee bäääst alla


tack för helgen ++ veckan :D
många plus på att min tvilling kommer på lördag :d
loveu! ;*
bara för du är den värsta bitchen ngnsin   så älskar man dig ändå :)syskon... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0