KFUM ÄR BÄÄSST ! :)

fredag- söndag :)


har inte orkat lägga upp på länge,
men ska berätta lite vad som har hänt under veckan.
vanligt med skola och träning på kvällen
helgen blev bääst :D
fredag : skola, sen hem och ner till felix och sen till hässleholm :_)
lördag : mormor kom och hade en liten fest för henne, sen vid 6 drog KFUM ner till livius och byggde upp
inför tävlingen och de var...
jag(nathalie) emma,felicia,sissi, felicias pappa, emmas mamma och pappa och såklart philip och anna,
vi blev klara vid 8 typ sen tränade jag emma och felicia inför tävlinegn eller dem gjorde.
SÖNDAG:; var helt enklet bääst!
stack ner till tävlingen vid 8.40 föör att fixa klart allt,
sen vid halv 10 kommer alla lagen , vi var nio lag, 6 yngre och 3 äldre :)
menmen, fick inte träffa tvillingen men de kommer fler tävlingar :)
men som ja sa, KFUM blev mästare i hopp i skåne :))
och sen kom vi på silver men RM-MIMI ÄR VIDARE TILL UMEÅ :D
sååå mkt +++ på de, :) hehe vårt lag är bäst, ska snart hoppa över dit :)
menmen nu ska jag fort plugga , såå såg min helg ut :))
de bra :))


puss påå er alla ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0